Vážení zákazníci, chtěli bychom Vás informovat o změně otevírací doby a probíhající inventuře během vánočních svátků. Od 24. 12. do 29. 12. bude kamenná prodejna uzavřena. Pouze 27. 12. budeme expedovat poslední objednávky v tomto roce (kamenná prodejna zůstává uzavřena). Po tomto termínu bude expedice/doručování objednávek probíhat až v novém roce. Ve dnech 30. 12. a 31. 12. proběhne inventura – prodejna bude uzavřena a expedice objednávek již nebude možná. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám klidné Vánoce a úspěšný vstup do nového roku.

Možnosti dopravy

Osobní odběrlogo-_osobni_odber

Osobní odběr je možné provést na naši kamenné provozovně, která je uvedena v sekci Kontakty. Při osobním odběru je možnost zaplatit hotově nebo platební kartou. Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.

BalíkovnaBALÍK NA ADRESU (Do 50 kg) balikovna_na_adresu

Balíkovna obvykle doručuje zásilku do 24 hodin po celé ČR přímo do rukou adresáta na určenou adresu. V den expedice obdržíte e-mail s číslem zásilky. O průběhu doručení je příjemce následně informován pomocí e-mailových a SMS notifikací. Aktuální stav balíku lze ověřit na webu Balíkovny v sekci sledovat balík nebo přímo v mobilní aplikaci Balíkovna.

Zásilky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Balíkovna nabízí v dané lokalitě. V případě, že Vás doručovatel nezastihne, zásilka bude uložena na nejbližší Balíkovně na poště, Balíkovně mimo poštu nebo do boxu. Zásilky připravené k vyzvednutí jsou ve výdejních místech Balíkovny a na poštách uložené 7 kalendářních dní. Zásilky připravené v boxech jsou poté uložené 2 pracovní dny.

Pozor! Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů (Balíkovna na poště nebo Balíkovna mimo poštu), je automaticky odesílána zpět odesílateli. V případě nevyzvednutí zásilky z boxu do 2 pracovních dnů, je automaticky odesílána zpět odesílateli.

Typ služby Cena vč. DPH
dopravné za 1 balík při platbě předem 99,- vč. DPH
dopravné + dobírečné při platbě při dodání 138,- vč. DPH


Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky  ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 800 104 410 nebo na tomto formuláři.

BalíkovnaBALÍK DO BALÍKOVNY (Do 15 kg) balikovna_do_balikovny

Balíkovna obvykle doručuje zásilku do 24 hodin po celé ČR do více jak 7 500 výdejních míst a boxů. V den expedice obdržíte e-mail s číslem zásilky. O průběhu doručení je příjemce následně informován pomocí e-mailových a SMS notifikací. Aktuální stav balíku lze ověřit na webu Balíkovny v sekci sledovat balík nebo přímo v mobilní aplikaci Balíkovna.

V košíku při dokončování objednávky si jednoduše vyberete výdejní místo nebo box, kam má být zásilka dodána. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí na vybraném výdejním místě či boxu, budete informováni elektronicky prostřednictvím Balíkovny.

Dobírku je nutné ve všech výdejních boxech a v některých výdejních místech uhradit online před vyzvednutím zásilky přes odkaz v obdrženém e-mailovém avíze. Dobírku lze uhradit také v mobilní aplikaci Balíkovna. Platba kartou na samotném zařízení není možná. Po uložení zásilky do boxu obdržíte e-mailem zprávu s pokyny k vyzvednutí. Součástí zprávy je odkaz na platební bránu, kde dobírku bezpečně uhradíte.

Pozor! Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů (Balíkovna na poště nebo Balíkovna mimo poštu), je automaticky odesílána zpět odesílateli. V případě nevyzvednutí zásilky z boxu do 2 pracovních dnů, je automaticky odesílána zpět odesílateli.

Typ služby Cena vč. DPH
dopravné za 1 balík při platbě předem 69,- vč. DPH
dopravné + dobírečné při platbě při dodání 108,- vč. DPH


Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej po expedování objednávky ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 218 218 218 nebo na tomto formuláři.

Česká poštaBALÍK NA POŠTU (Do 30 kg)logo-balik_na_postu

Česká pošta obvykle doručuje do 24 hodin po celé ČR. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku. Potvrzení Vám přijde na e-mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 11:00. Balíky jsou doručovány na Vámi vybranou pobočku České pošty v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Při dokončování objednávky si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí na vybrané pobočce, budete informováni elektronicky prostřednictvím České pošty. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.

 

Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Typ služby Cena vč. DPH
dopravné za 1 balík při platbě předem 99,- vč. DPH
dopravné + dobírečné při platbě při dodání 138,- vč. DPH


Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky  ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 800 104 410 nebo na tomto formuláři.

DPD CZ - zásilková společnost (Do 50 kg) logo-dpd

Přepravní společnost DPD CZ doručují zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v doručovací době 9:00 – 18:00. Potvrzení Vám přijde na e-mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 11:00. O průběhu doručení je příjemce následně informován pomocí e-mailových a SMS notifikací. Aktuální stav balíku lze ověřit na webu DPD v sekci sledovat balík nebo přímo v mobilní aplikaci myDPD. Zboží je doručováno v pracovní dny, 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný.

 

Pozor! Pokud při prvním doručení nejste přepravcem zastiženi, je balík automaticky doručován následující pracovní den. Pokud dojde na druhé neúspěšné doručení, je balík automaticky ponechán k osobnímu odběru na depu 7 kalendářních dnů. Pokud si balík nevyzvednete ani v této lhůtě do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesílán zpět odesílateli.


Typ služby Cena vč. DPH
dopravné za 1 balík při platbě předem 119,- vč. DPH
dopravné + dobírečné při platbě při dodání 158,- vč. DPH


Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky  ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 225 373 373 nebo na tomto formuláři.

DPD Pickup - Do výdejních míst Pickup a boxů (Do 20 kg) logo_dpd_pickup

Zásilková společnost DPD doručuje zásilku zpravidla do 24 hodin po celé ČR do více jak 5 000 výdejních míst DPD Pickup a samoobslužných boxů (DPD Pickup Box či Alzabox). V den expedice obdržíte e-mail s číslem zásilky. O průběhu doručení je příjemce následně informován pomocí e-mailových a SMS notifikací. Aktuální stav balíku lze ověřit na webu DPD v sekci sledovat balík nebo přímo v mobilní aplikaci myDPD.

V košíku při dokončování objednávky si jednoduše vyberete výdejní místo nebo box, kam má být zásilka dodána. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí na vybraném výdejním místě či boxu, budete informováni elektronicky prostřednictvím DPD.

Dobírku je nutné ve všech výdejních boxech a v některých výdejních místech uhradit online před vyzvednutím zásilky přes odkaz v obdrženém e-mailovém avíze. Platba kartou na samotném zařízení není možná. Po uložení zásilky do boxu obdržíte e-mailem zprávu s pokyny k vyzvednutí. Součástí zprávy je odkaz na platební bránu, kde dobírku bezpečně uhradíte.

Pozor! Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů (výdejní místo Pickup), je automaticky odesílána zpět odesílateli. V případě nevyzvednutí zásilky z boxu do 2 pracovních dnů, je automaticky odesílána zpět odesílateli.

Typ služby Cena vč. DPH
dopravné za 1 balík při platbě předem 79,- vč. DPH
dopravné + dobírečné při platbě při dodání 118,- vč. DPH


Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky  ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 225 373 373 nebo na tomto formuláři.

DPD Slovensko - zásilková společnost (Do 50 kg) logo-dpd

Zásilková společnost DPD Slovensko doručují zboží obvykle do 48 hodin po celé SR. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v doručovací době 9:00 – 18:00. Potvrzení Vám přijde na e-mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 11:00. O průběhu doručení je příjemce následně informován pomocí e-mailových a SMS notifikací. Aktuální stav balíku lze ověřit na webu DPD v sekci sledovat balík nebo přímo v mobilní aplikaci myDPD.Zboží je doručováno v pracovní dny, 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný.

 

Zboží je doručováno v pracovní dny, 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení.


Typ služby Cena vč. DPH
dopravné za 1 balík při platbě předem 299,- vč. DPH


Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky  ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 0850 373 373 nebo na tomto formuláři.

Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší rešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Reklamace mechanického poškození z přepravy: Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit nejpozději druhý den od převzetí zásilky dopravci (DPD, Balíkovna, ČP). Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

V případě jakýchkoli problémů s dopravou zboží Vám poradíme na naší telefonní lince + 420 476 112 100 nebo skrze e-mailový formulář níže.

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola